S A H A R
S A H A R

به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم با نظراتتون منو خوشحال کنید تا بازم براتون مطلب بزارم.


اس ام اس عاشقانه 4

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند . . .

******

میگن دوره اربابی تموم شده

پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟

******

امروز روز ملی گلها ست

روزت مبارک

این پیام رو برای تمام کسانی که عطر شون رو دوست داری بفرست.

******

گفت مجنون گر همه روی زمین / هر زمان بر من کنندی آفرین

من نخواهم آفرین هیچ کس / مدح من دشنام لیلی باد و بس . . .

******

لبریز غزل بیا همی آهسته / چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق / تا در تو رها شوم دمی آهسته . . .

******

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم . . .

******

دیری است ندیده ام من الماس تنت

عابــر نشـــدم به کــــوچه یاس تنت

تبریز چـــــرا شده است فصل تن تو

خـــــواهم برسم به بندر عباس تنت !

******

گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او / انتقام از من کشید، آخر جداییهای او . . .

******

نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد ! / سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !

آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

******

بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد . . .

******

هیچ میدانی ؟

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

******

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد . . .

******

پر است خلوتم از یاد عاشقانه او / گرفته باز دل کوچکم بهانه او

نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه یا نشانه او . . .

******

شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام / پابند تو و اسیر دامت شده ام

گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست / طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام . . .

******

نگی که ما گداییم / نگی که بی وفاییم

ما اهل هر کجاییم / مخلص بعضی هاییم !

******

اگر چه عاشقی پر شور بودیم / به خود نزدیک و از هم دور بودیم

شب و روز از جدایی می‌سرودیم / من و تو وصله‌ای ناجور بودیم . . .

******

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت است بالا بروی ساده بیای پایین

قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند

یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .

******

امشب شب رویای تو بود و تو نبودی / در دل همه آوای تو بود و تو نبودی

دل زیر لب آهسته تمنای تو میکرد / در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی . . .

******

هر سحر آفتاب من بودی

همه شب ها شهاب من بودی

ور شکستم بدون چشمانت

تو تمام حساب من بودی . . .

******

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست / در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم / بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست . . .

******

دل خوش میطلبم سیری چند ؟ / پای در بند به زنجیری چند ؟

با چنین باده و جامی ساقی / تو بگو عشق و صفا سیری چند . . . ؟

******

امشب ز غمت میان خون خواهم خفت / وزبسترِ عافیت برون خواهم خفت

باور نکنی خیال خود را بفرست / تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت . . .

******

قلب کال مـن

در فصل دست های تــو می رسـد

فصـلی برای تمـــــام رؤیــاها

دستــی برای تمـــام فصل ها . . .

******

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم

گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم

در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم

که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم . . .

******

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم

چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم

کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفته ست

شب بی تابش ماه روی تو برده امانم . . .

******

کمی گیجم کمی منگم عجیب است

پریده بی جهت رنگم عجیب است

تو را دیدم همین یک ساعت پیش

برایت باز دلتنگم عجیب است !

******

مـــرا یک شــب تحمل کن که تا باور کنـی ای دوست

چگونـه با جنون خود مـدارا می‌کنم هـر شــب . . . !

******

دلم را ساده گیر آورده ای تو

نه مستاجر ، اسیر آورده ای تو

تمام رهن قلبت پیش پیش است

نگو بازم که دیر آورده ای تو….!

 

 


نظرات شما عزیزان:

النا
ساعت19:39---14 فروردين 1392
بیا و خوبی کن.این بده دارم عیبای وبتو میگم اونا همینجوری نظر میذارنو میرن ولی من خواستم کمکت کنم همین.عوضش نکن به من چه اصلا.گله نکردم گله اونیه که بگم مطالبت بده ولی من که اینو نگفتم.راستی اگه نمیخوای لینکم کنی بگو منم لینکتو پاک کنم
پاسخ:ناراحت نشو از من/ بیا بی معرفتی نکردم لینکت کردم عزیزم همیشه به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم


ساعت19:24---11 فروردين 1392
نه از اونم رفتم کلا خرابه.چرا لینکم نمیکنی؟
پاسخ:چرا هیچکس دیگه به جز تو گله نمیکنه از این سایت ولی تو گله میکنی خب اگه خراب بود کسای دیگه ای بهم خبر میدادن


النا
ساعت12:31---11 فروردين 1392
وجدانا این قالبو عوض کن حال ادمو میگیره خرابه بابا خراب
پاسخ:با مرورگر فایر فاکس اینطوری قالب ولی با مرورگرای دیگه سازگاره عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبهبرچسب:,

  توسط MOHAMMAD.REZA  |
 

 



سلام به دوستای گلم من محمدرضا هستم و 19 سالمه و امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ داشته باشید.
mohammadreza425@yahoo.com


 

 

 بی وفا
 دوستـت دارم2
 عشق من
 اگه!!!!!!!!
 صدایت
 دوستت دارم
 آغوش تو
 دوست دارم
 تنهایی
 سلامتی
 ^^^عشق^^^
 خدااااااااااااا!
 پیداست!!!!!
 دل نمیبندم
 تقدیم به بهترینم S
 این روزها
 جملات کوتاه
 S A H A R
 کاش همیشگی باشیم
 از یه جایی به بعد

 

7 فروردين 1392
3 فروردين 1392
1 فروردين 1392

 

MOHAMMAD.REZA

 


تبادل  لینک    هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SAHAR و آدرس mahbobeh21.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود  در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. را





افزایش بازدید وبلاگ
تبادل لینک هوشمند
تبادل لینک رایگان
خدایا...
آسمون پر ستاره من
عشق
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

خدایا...
آسمون پر ستاره من
تبادل لینک
فروش ساعت مچی
عینک دودی زنانه
خرید عینک آفتابی
ساعت دیواری
عشق
ماشین.موبایل و ...
عینک آفتابی
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 144
بازدید کل : 31953
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



ساعت


حرکت متن دریافت کد دریافت کد حرکت متن
سال نو دریافت همین آهنگ
مهدی احمدوند تنهام نزار کد آتش بازی دریافت کد آتش بازی دریافت کد خداحافظی

کد تغییر شکل موس

فال عشق اثر انگشت شخصیت
بالا رفتن